Programa
Kit digital

Kit
digital

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d'Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyin a qualsevol sector o tipologia de negoci.

Aquest programa està finançat pels fons europeus Next Generation EU, i s'emmarca dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència d'Espanya.

A SoyAsí t'ajudem en la digitalització de la teva empresa

Demana els ajuts del Kit Digital i nosaltres ens encarregarem de la creació i el manteniment de la teva pàgina web.

Lloc
web

Ajuts fins a 2.000 €

A SoyAsí donem forma a la teva presència digital

El principal objectiu d'aquest servei és que puguis tenir una pàgina web per donar visibilitat a internet. Es tracta d'un servei a mida per portar la identitat del teu negoci al món digital.

Funcionalitats i serveis

La teva web bàsica amb WordPress

Preu 2.000 € – 6.000 €

Bossa d'hores de manteniment

Preu 1.800 € – 3.600 €

Adequació de protecció de dades

Preu 1.000 € – 2.000 €

Domini: la solució inclou el domini de la teva web durant un termini mínim de dotze mesos.

Hosting: també tindreu a la vostra disposició l'allotjament de la pàgina web durant un termini mínim de dotze mesos.

Disseny de la pàgina web: com a part del servei tindràs l'estructura de la web, amb un mínim de 5 apartats i poden arribar fins a 10. Si necessites més apartats, podràs tenir-ne assumint el cost o fent-ho tu mateix.

Web responsive: la teva web sʻadaptarà perfectament a qualsevol tipus de dispositiu.

Accessibilitat: el disseny de la teva web complirà els criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.

Posicionament bàsic: un dels apartats de la teva pàgina web serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).

Autogestionable: disposaràs també d'una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts de la web sense necessitat d'ajuda.

Compliment: el teu web tindrà assegurat el compliment de la normativa aplicable, concretament el RGPD.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar la teva web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement dexecució compromesa que es defineix a continuació:

Primera fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.

Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.

Comerç
electrònic

Ajuts fins a 2.000 €

Experts en solucions E-commerce

T'ajudarem a crear la teva pàgina web de venda de productes i/o serveis que utilitzi mitjans digitals per comprar-los. A més de donar visibilitat a la teva marca, disposaràs del teu e-commerce o botiga en línia.

Funcionalitats i serveis

La teva Botiga Online Woocommerce

Preu 3.600 € – 12.000 €

La teva Botiga Online Prestashop

Preu 6.000 € – 15.000 €

Creació de la botiga online o E-Commerce i alta del catàleg de productes: tindràs a la teva disposició un catàleg a la teva botiga online, on estaran disponibles els teus productes. La solució inclou la càrrega de 30 referències dels teus productes, però pots ampliar aquest número amb un cost associat o et podem ensenyar a fer-ho tu mateix.

Mètodes de pagament: Integrem i configurem els mètodes de pagament més importants a la teva botiga en línia.

Disseny responsive: la teva botiga en línia s'adaptarà perfectament a qualsevol tipus de dispositiu.

Accessibilitat: el disseny de la teva web complirà els criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.

Posicionament bàsic: un dels apartats de la teva pàgina web serà indexable pels principals motors de cerca (On-Page).

Autogestionable: disposaràs també d'una plataforma de gestió de continguts perquè puguis modificar els continguts de la web sense necessitat d'ajuda.

Compliment: la teva web tindrà assegurat el compliment de la normativa aplicable, en concret el RGPD

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar la teva web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement dexecució compromesa que es defineix a continuació:

Primera fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.

Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.

Gestió de
clients

Ajuts fins a 4.000 €

Les teves relacions professionals sota control

El principal objectiu d'aquesta categoria és digitalitzar i optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients i/o els proveïdors.

Funcionalitats i serveis

La teva eina CRM: Krayin

Preu 6.000 € – 20.000 €

Gestió de clients: seràs capaç d'emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o la contractació de serveis.

Gestió de Clients potencials (Leads): podràs donar d'alta nous Leads manualment o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads et permetran la gestió comercial amb l'objectiu de convertir-les en clients. Addicionalment podreu parametritzar regles de negoci per a l'assignació de Leads segons diferents criteris.

Gestió d'oportunitats: tindreu la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l'enviament al client potencial o Lead d'ofertes i pressupostos. A més, podràs inserir i/o vincular documents, tant els enviats pel client com les propostes que els enviïs. Addicionalment podreu comprovar l'estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).

Accions o tasques comercials: l'eina implantada per l'Agent Digitalitzador de la vostra elecció us permetrà crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.

Reporting, planificació i seguiment comercial: podràs fer seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d´oportunitats, i altres, amb diferents nivells d´agregació d´informació en funció de les teves necessitats. Podràs també generar informes per al seguiment i monitorització de la teva activitat comercial, contemplant ràtios d'eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulades i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.

Alertes: seràs capaç de visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).

Gestió documental: la solució inclourà un programari per a la gestió centralitzada de la documentació relativa a la teva activitat comercial.

Disseny Responsive: tindràs una interfície funcional a tot tipus de dispositius.

Integració amb diverses plataformes: disposaràs d'APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i les dades de tota la teva empresa.

Compliment: tindràs assegurat el compliment de la normativa aplicable, concretament amb el RGPD.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar la teva web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement dexecució compromesa que es defineix a continuació:

Primera fase: 3 mesos i una execució compromesa al 80%.
Per això caldrà acreditar la implantació de la totalitat de funcionalitats, així com la provisió de les llicències d'usuari i serveis requerits a excepció del Manteniment.

Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 20%.
Per això caldrà acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats, així com la provisió de les llicències d'usuari i serveis de la primera fase i el seu manteniment.

Gestió de
xarxes socials

Ajuts fins a 500 €

El teu negoci present a les principals RRSS

Contribueix a generar trànsit web de Qualitat mitjançant la viralització denllaços.

Funcionalitats i serveis

Gestió de perfils a RRSS

Preu 6.000 € – 20.000 €

Disseny: Disseny de lestratègia de continguts en coordinació amb el client.

Elaboració: Elaboració d'infografies o de recursos gràfics.

Interaccions: Interaccions amb usuaris i grups relacionats amb el sector de la teva activitat.

Recull: Recull de la informació necessària per a la redacció dels post.

Moderació: Moderació de missatges i comentaris.

Generació: Generem contingut de qualitat que aporta valor a lusuari.

Viralització: Viralitzem els post del bloc i fem publicacions amb enllaços a diferents seccions de la web per incrementar el trànsit de qualitat i les convessions onsite.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que et permetran utilitzar i gestionar la teva web de manera autònoma, especialment en matèria de compliment normatiu.

Fases de provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement dexecució compromesa que es defineix a continuació:

Primera fase: 3 mesos i una execució compromesa al 70%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis requerits a excepció del Manteniment.

Segona Fase: 12 mesos i una execució compromesa al 30%.
Per això serà necessari acreditar la prestació de la totalitat de funcionalitats i serveis de la primera fase i el seu manteniment.

Necessites més
informació?

posa't en contacte
amb nosaltres

Oficina

Miquel Servet 4-6,
08930 - Sant Adrià de Besòs, Barcelona
Logotip de SoyAsi
  • Telèfon
    930 110 672
    654 583 907
  • Oficina
    Miquel Servet 4-6,
    08930 - Sant Adrià de Besòs, Barcelona
© Copyright 2023 – SoyAsi